Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 2 December 2011

Cute : Kasih Sayang Kangaroo Albino Terhadap Anaknya (7 Gambar)













Sumber : Here

5 comments:

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

kalau ibu albino. anak pun albino jugak ke? papepon chomellah ^^

Cik Bhulat said... Best Blogger Tips

comel tetap comel =]

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala... sume ibu sayangkan anak dia la.... (err.. mgkin x sume kot... hehe)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih tau ? manusia sekarang boleh mengandung cuma status tak taraf , semua nye nak buang campak . tak salah pun bg org yg nak anak sgt tu dan tak leh mengandung tu, dorang jaga elok-2 korang tahu ? lepas tu, family angkat dah bg sepenuh kasih sayang , anak yg kau nak campak buang tu , tulah kau berebut balik. manusia ! berkongsi kan lebih baik . memang laa awk tu ade hak nak tuntut tp tak kesian ke org yg da jaga sepenuhnye anak kau tu ? jaga laa perasaan die. kalau taknak bg tu , ckp awal-2 jangan main tarik tali .binatang pun pandai bela anak sendiri jaga sampai besar . uhh !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Video Lawak Bila Ultraman Tak Cukup Kalsium...
http://tinyurl.com/nomilksmallfryultramanzero

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...