Kongsikan Entri Kami

Sunday 23 October 2011

OMG : Christy Yow, Model Bogel Pertama Malaysia (6 Photos NSFW)

Model dan Pelakon pertama yang bogel dalam mana-mana majalah adalah gadis dari Ipoh, Perak yang bernama Christy Yow. Sebelum dia menjadi model sepenuh masa dengan F*** dan FHM, Christy adalah model produk Crocodile. Dia Mula menjadi model pada usia 19 tahun ketika mengikuti jurusan penyiaran di Kolej Tuanku Abdul Rahman.


“Ada rakan-rakan bertanya jika saya berminat menjaid model ketika itu, saya fikir mengapa tidak keran itu cara untuk seorang pelajar mendapat wang tambahan.

“Namun saya tidak menjangkakan akan menjadi model sepenuh masa. Saya ingat saya akan lebih banyak berkerja di belakang tabir memandangkan saya adalah pelajar bidang penyiaran,” katanya dipetik media baru-baru ini.


Christy asalnya ke Singapura untuk menjadi pramugari Penerbangan Singapura tetapi gagal dalam pusingan pertama lagi.

Dia berbogel untuk majalah F*** (Film, Fame & Frank) di negara berkenaan.

Dia dikenali dengan nama samaran 36C Christy, sempena saiz dadanya yang besar.

Christy juga dilabel sebagai bakal menjadi simbol seks Asia yang baru.

Setakat ini dia juga sudah berlakon tiga buah filem di republik itu dan dikatakan antara pelakon pilihan untuk membawa watak Rose Chan dalam filem arahan pengarah Singapura, Eric Khoo.

Rose Chan adalah penari bogel pertama di negara ini dan negara jiran pada tahun 50-an hingga 70-an.

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun 36C gakkk...tak kecoh pun...hahahahaa

Zulfahmi said... Best Blogger Tips

Aku baca FHM Malaysia, boring sebab semua girls tak cantik... Nasib baik article dia menarik...

FHM Singapore dah Filifina memang best... Cantik semua...

Anonymous said... Best Blogger Tips

demn... ade vid 3gp die x?hahahahaa!! gurauan semata-mata..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku lagi besar....42E....ape nk heran dengan sekecik yg dia ade tu......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tanggung la dosa sapa yg sebarkan gmbr seksi... hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha okaylah tu

Unknown said... Best Blogger Tips

ini semua syaitan dah masuk dalam diri.malulah.malaysia kan negara islam

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia cha ya nun aliff.. apa dia nak heran.. burn in hell la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni dup sharing gmbr seksi x sensor lg sharing dosa :p

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg hot christy ni..haha.. So apepun,aku nk jemput tuan rumah n semua pgunjung2 blog ni,j0m watch VIDEO2 aku main gitar kapok/menyanyi at channel YouTube aku.. Klu ada yg seksi meksi cuma pakai boxer je atau tak pakai baju tu maaf la.. Maklum la,rekod kt rumah je kn.tp aku x la hebat mane,baru nk blaja2 men gitar.. Klik ni ye, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

Anonymous said... Best Blogger Tips

35C mcm tu?? ye ke?? kecik je aku tengok

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala korang nak kecoh suma ape lah sangat.aku saiz 50z pun rilek je.puiiiiiiiiii

aiddin rayyan said... Best Blogger Tips

mr hafizzudin sape kata m'sia ni Negara islam..banyak laa atas fakta per tu lu kata demikian..rumah pelacuran bersepah,kilang arak kt petaling jaya,genting tempat perjudian antarabangsa,kedai magnum toto lg..hokum pakai lak warisan pemjajah british lg..HUDUD pon tak dijalankan so what on earth m'sia being islam country mr hafizudin..such a day dreams...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...