Kongsikan Entri Kami

Monday 17 October 2011

Info : Pemilik Zakar Terpanjang Di Dunia, Gagal Dalam Percintaan


Nama: Jonah Cardeli Falcon

Lelaki ini memiliki zakar terpanjang di dunia dengan panjang 13cm pada keadaan normal dan 29cm pada keadaan ereksi.


Jika dibandingkan dengan ukuran zakar kebanyakan lelaki normal iaitu antara 12-20cm, maka wajarlah jika lelaki yang mempunyai nama penuh Jonah Cardeli Falcon ini diiktiraf sebagai lelaki dengan zakar terpanjang di dunia.

Jonah Cardeli Falcon yang lahir pada tanggal 29 Julai 1970 ini juga merupakan seorang pelakon Hollywood dan beberapa kali pernah mengacarakan acara talk show di televisyen. Beberapa filem komedi pun pernah dia bintangi. Tetapi anehnya dengan gelaran sebagai lelaki dengan zakar terpanjang ini tidak membuat dia berasa megah dan mudah mendapatkan wanita untuk dijadikan teman wanita.

Dia mengatakan sudah 12 tahun tidak mempunyai kekasih. Penyebab utamanya adalah kerana ukuran zakarnya yang terlalu besar dan panjang hingga membuat para gadis takut untuk mempunyai hubungan dengannya.

“Mempunyai zakar  terbesar di dunia bukanlah perkara yang harus disyukuri, malah  perkara ini meyebabkan saya berada dalam kesepian dan selalu bersendirian. Kerana tidak ada wanita yang mahu dengan lelaki berpenis terlalu besar dan terlalu panjang dari ukuran normal.” ujar Jonah Cardeli Falcon yang kini hidup bersama ibunya dan sudah 12 tahun tidak mempunyai teman wanita.

“Ketika saya bertemu dengan setiap orang, mereka tidak selalu melihat mata saya ketika berbual, sebaliknya apa yang mereka lihat adalah ke arah seluar dalam saya” tambah Jonah seperti dipetik MayPesbuk dari News Softpedia.

“Entah mereka kagum, atau mereka hairan atau berasa aneh dengan sebuah tonjolan yang amat besar ketika saya memakai seluar dalam apapun” tambah Jonah.

Adalah tidak menghairankan, dengan zakar sebesar itu sangat susah jika memakai seluar dalam. “Hal ini menjadi masalah yang serius yang saya alami sejak saya masih kecil. Sekarang saya hanya mencari seorang wanita yang mahu menerima saya seadanya, bukan mereka yang menganggap saya  seorang yang sex -maniac dengan zakar sebesar ini”. cerita Jonah tentang keinginannya.

Walaupun menurut beberapa wanita, lelaki dengan penis yang besar dan panjang boleh memuaskan hasrat seks mereka di atas ranjang, namun keadaan itu tidak berlaku buat Jonah.

p/s : Apa pendapat korang tentang isu di atas?? Haha.. Bagi aku...em..size doesn't matter.. haha


Sumber: Kusuma

 

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler la.. klebihan ke kkurangan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah hebat nye...i sudi n sanggup..sesuai ngn i....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Senak perut wooo

Ilham11 said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

xlah.i punye dlam...so blh la......

Anonymous said... Best Blogger Tips

LEH MASUK KAT I PUNYE..HEHEH

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai rupanya pompuan & gay yg kegersangan kt sini...wakkakakkaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymous sangap lebey nh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn gersang tp mmg kenyataan i nk yg mcm 2...slalunye mn ade yg pnjang mcm 2...kontot ade la.....

MrEmybereh said... Best Blogger Tips

hahaha mcm sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow best giler

Anonymous said... Best Blogger Tips

weh , aku xleh nk bace anon2 di atas tuh laki ke pompuan . derr haha ~

azri said... Best Blogger Tips

@Anonymous anon kt atas tu laki la aku rasa..saje nk wat lawak la tu katanye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

panjang giler doe

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai sangggap sini...heheeeee :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

POMPUANLA.....AKU NI MINAH YG GILEKAN BTG PNJG NGN BESAR...YG ADE KT MALAYSIA NI KONTOT SUME...MCM CNDAWAN.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg merepek pe ni.. haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gilo semua........ ;-)

izzie izzam said... Best Blogger Tips

wekk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macam bangkai semua xDD

Anonymous said... Best Blogger Tips

cey~ni normal je la....bukan yang paling panjang..yang paling panjang 1Meter..huhu....lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

jonah!!!!! i want to be your girlfriend...where i can find you..
anyone can help me??????

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous aku perempuan: aku pun nk batang yg mcm ni. mesti bestt gilerr main... sampai senak... hehehe bf aku pendek sgt, x rasa kot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tebabak pepek ku...arghhhh!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie klo dtg malaysia mesti rmai makcik2 ske...hahaha..pilot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

eiiii gelinye tgk....takut n geli kot....yek...xmooooo!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...