Kongsikan Entri Kami

Tuesday 13 September 2011

Gosip : Miera Liyana Kini Bercinta dengan Shah Jaszle

Sebelum ini, Miera Liyana dikaitkan dengan Lash sebagai teman lelakinya. Kalau tak percaya, mereka kelihatan terlampau mesra : Miera Liyana dan Lash. Tetapi Miera menafikan mereka hanya teman biasa. Senang-senang nak mesra dengan orang lepas tu kata teman biasa dan terus bercinta dengan lelaki lain pula :-)

Ini cerita Miera dan Shah

Tidak pernah menyangka akan bercinta dengan jejaka yang diminatinya sejak sekolah menengah, akui pelakon baru, Miera Liyana, semuanya berlaku secara tidak diduga.

Jelas Miera Liyana, dia bersyukur kerana tidak bertepuk sebelah tangan memandangkan aktor Shah Jaszle juga mempunyai perasaan sama dengannya.

"Saya kenal dia sejak 8 tahun lalu kerana kami bersekolah di tempat yang sama. Malah kami juga berjiran belakang rumah sahaja. Saya memang suka dia sejak dulu namun hanya menyimpan perasaan. Selepas habis sekolah lagilah tak bertemu dan terputus hubungan.

"Namun menerusi projek Luna Fantasia menemukan kami semula. Apabila disatukan dalam filem Rentaz pula akhirnya membuatkan kami rapat," katanya membuka bicara mengenai percintaan mereka.

Senang dan selesa dengan keperibadiaan yang dimiliki oleh Shahz Jaszle, kata Miera Liyana, pakej yang ada pada kekasih hatinya itu membuatkannya tertawan.

"Saya selesa dengan dia kerana dia juga sempoi. Saya pun memang tak sangka akan bercinta dengan dia. Tapi inilah takdir dan saya senang apabila bersamanya kini," ucapnya lagi.

Dalam pada itu, Miera Liyana turut ditanya mengenai gosip cintanya bersama seorang pelakon muda, Lash Mokhtar. Bahkan gambar mesra mereka berdua telah pun bertebaran di laman sosial.

Menafikan mereka bercinta jelas Miera Liyana, antara dia dan Lash hanya teman biasa.

"Dia hanyalah teman saya sahaja. Kami memang berkawan rapat dan antara kami memang tak ada apa-apa hubungan istimewa," katanya.

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape die ni?x popular pun...

Anonymous said... Best Blogger Tips

So klo dua dua tgh bercinta..so what??

Anonymous said... Best Blogger Tips

yakksss..

dudukbersila said... Best Blogger Tips

Ade aku kisah? dua2 pn artis suam2 kuku...kecoh jer lebih

Anonymous said... Best Blogger Tips

BETINA ni TAK LAYAK LANGSUNG dengan shaz...nak mutah aku tgk betina ni...elok lg shaz dgn maria dulu...elok2 dpt MARIA FARIDA , ni nak cari MARIA OZAWA malaysia lak..hahahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...