Kongsikan Entri Kami

Tuesday 2 August 2011

WTF : Penyanyi Enrique Iglesias Bercakap Pasal Saiz Anunya di Konsert

p/s : benda peribadi begitu pun nak cerita dengan semua orang. Ewwww!
Entah apa mimpinya, penyanyi Enrique Iglesias tiba-tiba telah mengungkapkan satu kenyataan yang mengejutkan sewaktu dia menjayakan sebuah konsert di Melbourne, Australia baru-baru ini.

Kenyataannya yang mengejutkan itu adalah tentang pengalaman pertamanya sewaktu melakukan hubungan seks serta pengakuannya apabila memiliki saiz anu yang kecil. Ia bermula apabila penyanyi kelahiran 8 Mei 1975 itu mengundang empat orang lelaki ke atas pentas pada 20 minit pertama konsertnya.


Enrique kemudian bertanyakan rentang pengalaman pertama mereka saat melakukan hubungan seks dengan pasangan masing-masing. Setelah mendengar jawapan daripada keempat-empat lelaki tersebut, pelantun Hero itu berkata: "Saya sangat gugup sewaktu pertamakali melakukan seks.


"Biasalah, pengalaman pertama selalunya tidak begitu bagus. Lagipun, pada masa itu, usia saya baru 17 tahun. Saya sangat gugup," katanya.



Kemudian salah seorang penontonnya bersuara, memiliki rupa paras dan wajah Sepanyol pasti memudahkannya untuk mendapatkan wanita dan mengajak mereka tidur.


Mendengar kenyataan tersebut, Enrique Iglesias terus menjawab.


"Ya, memang saya memiliki wajah Sepanyol, tapi saya mempunyai buah zakar yang paling kecil du dunia. Saya serius," jawabnya tanpa rasa malu.

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

x tahu malu langsung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

so agak2 berapa besar anu dia tu? nak jugak tau. ahahahahhahah!!

Affendy said... Best Blogger Tips

@Anonymous empat inci kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengal...hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANU AKU 7 INCI....GADIS MANA NAK????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...