Kongsikan Entri Kami

Monday 21 March 2011

10 Transportation Design Works Yang Aku Stress

POSTED BY ME-X


Stress gua tengok lukisan dan kesenian Scott Robertson yo..mamat ni hebat tahap Juara Tempur kot...,gua rasa kalau si Scott ni buat balik komik Dragon Ball, Dewata Raya utk Anime...memang PERGHHHHH...betol2 Ho liao..

Ok, pic tadi utk mukadimmah je (Me-X letak pic di atas sbgai no.0, iaitu picture yang paling Me-X STRESS tengok)....pasni, ada lagi yang BAEK punya..but, b4 that, let me introduce you to this awesome Educator, Publisher and Concept Designer.
Scott Robertson lahir pada tahun 1966. Die ni dipanggil "Concept Artist" di America. Cikgu Scott ni femes dgn seni rekaan kenderaan dan paling best, hasil kerja die digunakan dalam cite Steven Spielberg's Minority Report.

Ok, cukup dgn introduction. Nah, hambik Top Ten design Scott yang Me-X pilih ni...
P/s: Kalau nak lagi clear, sila Right + Click pics di bawah yo! Pics ni semua High Resolution yo! Sesuai utk wallpaper....

10.


9.


8.

7.


6.


5.





4.


3.


2.


1.5 (hahahahahaha...gua xdpt pilih no1, so Me-X letak ni di tangga yg ke 1.5..LOL)




1.

Orait, so there you have it, Top 10 (or 11) pictures yang paling men-STRESS-kan orang yang tengok..Respek gua sama itu Scott Robertson..hehehe...


Credits to:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...